El Misteri Del Rellotge D Aigua PDF

Upgrade6a.es El Misteri Del Rellotge D Aigua Image
DESCRIPCIÓN

El libro El Misteri Del Rellotge D Aigua en formato PDF. El libro El Misteri Del Rellotge D Aigua en formato MOBI. El libro El Misteri Del Rellotge D Aigua en formato ePUB. El libro fue escrito en 2004 por el autor Carlota Echevarria. Disfruta leyendo con el sitio web upgrade6a.es.

La Mira i la Denèbola han d'evitar una emboscada. Per fer-ho, els cal la clepsidra màgica, que fa viatjar a la velocitat del pensament.La guàrdia real ha detingut a Sigfrid, però encara han de portar-lo al regne de Jasp per a què es faci justícia. La Mira i la Denèbola, acompanyades pel príncep Altró, descobreixen que els companya del Sigfrid preparen una emboscada a la guàrdia. Només hi ha una manera d'impedir-ho: fer servir la clepsidra de Pedra Lluna, un objectemàgic que permet viatjar a la velocitat del pensament. El problema és que no tenen la clepsidra... encara.

TAMAÑO DEL ARCHIVO
5,76 MB
FECHA
2014
AUTOR(A)
Carlota Echevarria
NOMBRE DEL ARCHIVO
El Misteri Del Rellotge D Aigua.pdf
ISBN
9788424650902
DESCARGAR LEER EN LINEA

PDF Libro El misterio del reloj de agua

Es un vídeo científico. Parte de la observación de que al introducir en agua un reloj con vidrio en la esfera, se aprecia una reflexión total al girarlo. Se muestra este fenómeno de ...

Rellotge - Viquipèdia, l'enciclopèdia lliure

Estos relojes eran muy rudimentarios e inexactos. Un gran avance en el logro de la precisión fue la invención del péndulo como mecanísmo regulador, realizada por Christiaan Huygens (1629- 1695) en el año 1657. La idea de Huygens permitió, además, agregar al reloj el minutero, con lo cual este instrumento ganó en exactitud y confiabilidad.
LIBROS RELACIONADOS